piątek, 24 lipca 2015

JANEK STACHOWIAK ODNALAZŁ SZTANDAR STRONNICTWA NARODOWEGO ZABLEWSKIEJ ORGANIZACJI!DrukujE-mail
piątek, 24 lipiec 2015
 Szanowny Panie Tadeuszu.Jestem w moich rodzinnych stronach i cieszę się bardzo, że mogę dalej odkrywać ciekawe watki historii Zblewa. Pragnę się z Panem podzielić moim skromnym sukcesem. Odnalazłem sztandar Stronnictwa Narodowego zblewskiej organizacji.

Szanowny Panie Tadeuszu - pisze Janek Stachowiak. - Jestem w moich rodzinnych stronach i cieszę się bardzo, że mogę dalej odkrywać ciekawe wątki historii Zblewa. Pragnę się z Panem podzielić moim skromnym sukcesem. Odnalazłem sztandar Stronnictwa Narodowego zblewskiej organizacji. 

Tam, gdzie wykonałem zdjęcie tego sztandaru, nie dowiedziałem się nic więcej, tylko to, że jest on w tym domu od wielu lat i prawdopodobnie ktoś dał go na przechowanie i już się po niego nie zgłosił.
Będę "drążyć" ten temat dalej i mam nadzieję, że się czegoś więcej dowiem.
Serdecznie Pana pozdrawiam z nadzieją, że się spotkamy.







KIM JEST JANEK STACHOWIAK - PRZEJDŹ DO WIELKIEJ SAGI PT. "JANEK STACHOWIAK I JEGO RÓD" SPISANEJ PRZEZ EDMUNDA ZIELIŃSKIEGO Z MNÓSTWEM FOTOGRAFII